18 Mart 2012 Pazar

BİCİ YAPTIKTAN SONRA

Merhabalar...''Bici''lafını duyunca kaçıyorum, saklanıyorum,uyuma numarası yapıyorum,kaşınma pozisyonuna giriyorum. Annem ''leblebici''bile dese ben sadece ''bici''kelimesini algılıyorum ve yine saklanıyorum. Ama neredeyse 2 aydır yıkanmıyordum dün dışarıdan geldikten sonra annem beni kucağına aldığı gibi doğru banyoya soktu. Banyonun kapısını da kapatti. Ben ne kadar küvetten çıkıp kaçmaya çalışsam da kapıyı açamadım. Baktım kaçamayacağım ne yapayım bici yapmaya razı oldum. Annem beni iyice yıkadı ben de rahatladım haaa.Sonra havluya sardığı gibi kurulamaya başladı beni. Ben kurutma makinesinden korktuğum için beni kendi halime bıraktı. Ben de kurulanmak için tüm evde olimpiyat koşularına çıktım. Halıları kaydırdım. Biliyorum iyice merak ettiniz banyo sonrası halimi.İşte böyle bişi:
Korkmayın korkmayın ısırmam :) Sadece bu bakış anneme...Hepinize bol neşeli günler diliyorum...

1 yorum:

  1. hahah çok tatlı sıhhatler olsuun. benim köpüşüm de banyoya gidelim mi dediğimiz an koşa koşa kendini sevdirmeye geliyor. :)

    YanıtlaSil